نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 12:35

تظاهرات و اجتماع مردمی سراسر سیستان و بلوچستان فردا پس از اقامه نماز جمعه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تظاهرات و اجتماع مردمی سراسر استان سیستان و بلوچستان، فردا 23 دیماه پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی به مقام شامخ مرجعیت و مقدسات انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، تظاهرات و اجتماع مردمی سراسر استان سیستان و بلوچستان، فردا 23 دیماه پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی به مقام شامخ مرجعیت و مقدسات انجام می شود.

عباس صفدری افزود: اقدام سخیف، زشت و ذلالت‌بار نشریه فرانسوی خشم انقلابی اقشار مختلف ملت بزرگ ایران را که عاشقانه جایگاه رفیع مرجعیت را تکیه‌گاه محکم گذر از فراز و فرود‌ها و گردنه‌های پر پیچ و خم گذشته و آینده نظام اسلامی خود می‌دانند، برانگیخته و مردم شریف استان سیستان و بلوچستان، فردا با حضور در تظاهرات این اقدام پلید اردوگاه استکبار را محکوم خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از مردم دعوت کرد تا با شرکت در این مراسم، خشم و انزجار خویش را از این اقدام به نمایش بگذارند و دخالت‌های کشور فرانسه و دیگر کشور‌های غربی را در امور داخلی ایران محکوم کنند.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 972513

مهمترین اخبار ایران و جهان: