نیوز سیتی!
09 فروردین 1402 - 12:15

برپایی کمپین« ۳۰-۶۰» در چهار محور اصلی گیلان

رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان ایجاد کمپین ۳۰-۶۰ در چهار محور اصلی گیلان خبر داد و گفت: این کمپین ها به دلیل حجم مسافران ورودی در ایام نوروز در استان برپا شده است.

ولی جهانی در گفتگو با خبرنگار با اشاره به استقبال کم نظیر مسافران نوروزی از گیلان، اظهار کرد: شرایط آب و هوایی خوب، تنوع اقلیمی و وجود جاذبه‌های گردشگری، پای مسافران نوروزی را به این استان کشانده است.

وی از ایجاد کمپین ۳۰-۶۰ در چهار محور اصلی گیلان خبر داد و افزود: این کمپین‌ها به دلیل افزایش حجم مسافران ورودی و تردد در محورهای مواصلاتی استان به ویژه در ایام در نوروز ۱۴۰۲ در محورهای اصلی برپا شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه اجرای کمپین‌ها به انتقال مفاهیم ایمنی به مسافران در راستای حفظ سلامتی و جلوگیری از حوادث ناگوار جاده‌ای مؤثر است، گفت: کمپین‌ها برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران نوروزی و جلوگیری از حوادث احتمالی و تصادفات جاده‌ای در استان ایجاد شده است.

جهانی از ایجاد کمپین‌های ۳۰-۶۰ در ۳۰ کیلومتری محدوده شهرها خبر داد و اضافه کرد: این کمپین به منظور آگاه‌سازی مسافرین، رفع خستگی و جلوگیری از حوادث ناگوار در مبادی ورودی شهرها ایجاد می‌شود.

دبیر ستاد تسهیل سفرهای نوروزی گیلان با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی در روزهای پیش رو، افزود: شهرداران به منظور پیشگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی، نسبت به استحکام بخشی و ایمن سازی کمپ‌های محل استقرار موقت مسافران و نمایشگاه‌های صنایع دستی ورودی شهرها اقدام کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان ادامه داد: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر ورود سامانه‌های بارشی در گیلان، سوله‌های ورزشی یا مساجد واجد شرایط برای اسکان ضروری مسافران آماده باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1115929

مهمترین اخبار ایران و جهان: