نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 21:19

فضای فرهنگی در مدارس وابسته آموزش و پرورش تقویت می‌شود

کرج- مدیرکل دفتر امور شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش گفت: فضای فرهنگی در مدارس وابسته به آموزش و پرورش در کنار توجه به مسائل آموزشی تقویت می‌شود.

هادی عابدی در حاشیه بازدید از ندامتگاه قزل‌حصار کرج در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فضای فرهنگی در مدارس وابسته به آموزش و پرورش در کنار توجه به مسائل آموزشی تقویت می‌شود.

وی افزود: امروز از مدارس وابسته به آموزش و پرورش بازدید به عمل آمد تا بتوانیم با برنامه ریزی جامع گامی در راه کیفیت بخشی فرآیند تعلیم و تربیت و همچنین نظارت میدانی از این مدارس داشته باشیم.

مدیرکل دفتر امور شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با همکاری آموزش و پرورش و همت سازمان زندان‌ها مکان و تجهیزات خوبی برای مددجویان در کلاس‌های درس و حرفه آموزی آنها ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه در مدرسه ندامتگاه قزل‌حصار شرایط مناسبی برای حضور معلمان و اساتید فراهم شده است، بیان کرد: این مدرسه نیاز به حمایت بیشتری به منظور حرفه آموزی زندانیان دارد.

عابدی با بیان اینکه ارائه آموزش حرفه‌ای به زندانیان پس از گذراندن دوره محکومیت می‌تواند نقش بسزایی در زندگی آنها داشته باشد، عنوان کرد: امیدواریم با آموزش‌هایی که به زندانیان در بخش مهارت‌های زندگی، حرفه‌ای و تربیتی داده می‌شود، شاهد بازگشت آنها در فضای زندان نباشیم.

وی ادامه داد: با سازمان زندان‌ها تفاهم نامه‌ای منعقد شده است تا با اجرایی سازی آن زمینه فعالیت‌های مدارس وابسته به آموزش و پرورش در زندان‌ها روند بهتری را سپری کند و بازدید از مدارس زندان‌ها از جمله ندامتگاه کرج در این راستا انجام شد.

مدیرکل دفتر امور شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش افزود: بزرگترین مدرسه وابسته آموزش و پرورش در زندان‌های کشور در ندامتگاه قزلحصار کرج فعالیت دارد.

عابدی تاکید کرد: رضایت زندانیان از مسائل آموزشی و فرهنگی در ندامتگاه قزلحصار کرج نشان از خدمات کیفی آموزشی و فرهنگی مدرسه وابسته به آموزش و پرورش در این زندان و همکاری مسئولان این زندان در ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی به زندانیان دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1138829

مهمترین اخبار ایران و جهان: