نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 00:40

تأمین روشنایی معابر اصلی و فرعی چهارباغ در اولویت قرار گیرد

چهارباغ - فرماندار چهارباغ گفت: در حوزه مدیریت برق شهرستان تأمین روشنایی معابر اصلی و فرعی و تسریع رسیدگی به درخواست‌های شهروندان در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، داوود جعفری عصر دوشنبه جلسه‌ای که در راستای هماهنگی بیشتر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان برگزار شد، با تاکید بر خدمت صادقانه و تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات مردم گفت: نواحی چهارگانه شهری در شهرستان نیازمند توجه ویژه و هماهنگی و همراهی دستگاه‌های مختلف است و انتظار می‌رود که در وهله اول همکاری بین بخشی و تعریف اقدامات هماهنگ و منسجم در دستور کار باشد.

وی افزود: در حوزه مدیریت برق شهرستان تأمین روشنایی معابر اصلی و فرعی و همچنین ساماندهی انشعابات غیرمجاز، ساماندهی تیرهای برق و تسریع رسیدگی به درخواست‌های شهروندان در اولویت باشد.

فرماندار چهارباغ تصریح کرد: اصلاح شبکه آبرسانی و مدیریت مصرف آب و همچنین ساماندهی انشعابات غیرمجاز آب و گاز در دستور کار باشد و در این میان باید وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم هم در نظر گرفته شده و فرهنگ سازی مناسبی نیز برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به اهمیت شبکه فیبر نوری و فواید آن بیان داشت: شبکه فیبر نوری علاوه بر بالا بردن سطح خدماتی چون دسترسی به اینترنت و حجم دانلود، در مقابل سرقت و موارد این چنینی بسیار به صرفه بوده و این موضوع هم پیگیری شود.

اعضای شورای شهر و رؤسای دستگاه‌های خدمات رسان حاضر در جلسه نیز با تشکر از حمایت‌های فرماندار چهارباغ، خواستار ارائه برنامه‌های مشترک شده و بر هماهنگی و آگاهی از پروژه‌های همدیگر جهت انجام حفاری‌ها، آسفالت و.... تاکید کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1139873

مهمترین اخبار ایران و جهان: