نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 16:08

۹۰درصد از کارآفرینان و مدیران فناوری اسرائیلی در فکر مهاجرت معکوس

آمارهای یک موسسه آمریکایی نشان می دهد که ۹۰ درصد از کارآفرینان و مدیران فعال در بخش فناوری های نوین اسرائیلی خواهان ترک اراضی اشغالی به دلیل بحران های حاکم بر آن هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، بحران های حاکم بر اراضی اشغالی موجب شده بخش گسترده ای از صهیونیست های ساکن این اراضی در فکر مهاجرت معکوس و بازگشت به موطن اصلی خودشان باشند.

در همین رابطه موسسه آمریکایی IATI با همکاری یک شرکت اسرائیلی نتایج نظرسنجی جدیدی را منتشر کرده که بر اساس آن مشخص شد که ۹۰ درصد از کارآفرینان و مدیران اجرایی در بخش فناوری های نوین رژیم صهیونیستی در صدد انتقال فعالیت های خود به خارج از اراضی اشغالی به دلیل شرایط حاکم بر آن هستند.

بنابراین گزارش، کارآفرینان و مدیران بخش فناوری اسرائیلی اصلی ترین عامل تصمیم خود برای ترک اراضی اشغالی را بحران های سیاسی رژیم صهیونیستی و نگرانی از ایجاد ناامنی در اثر این تنش های سیاسی اعلام کرده اند.

این موسسه آمریکایی در ادامه گزارش خود با اشاره به درآمدهای مناسب اقتصادی رژیم صهیونیستی از فعالیت شرکت های فناوری، تاکید کرده است که خروج این شرکت ها می تواند اقتصاد اسرائیل را به شدت تحت تاثیرات منفی خود قرار دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1125329

مهمترین اخبار ایران و جهان: