نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 16:30

تجاوز به چپ سواری پراید جان 4 نفر را گرفت

رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان از تصادف سه دستگاه خودرو با یکدیگر در محور زاهدان به زابل، کیلومتر ۵۲ واقع در پل حرمک با 4 نفر کشته و یک نفر زخمی خبر داد.

سرهنگ مهدی خمر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی بین سه دستگاه  خودرو  سواری، دو دستگاه پژو ۴۰۵ ، و سواری پراید در محور زابل به زاهدان ، که بلافاصله کارشناسان پلیس راه به همراه عوامل امدادی و آتش نشانی در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد، خودروی  سواری پراید  که از مسیر زاهدان به زابل در حال طی مسیر بوده با دو دستگاه  خودروی سواری پژو۴۰۵ نقره‌ای و سفید  که از مسیر زابل به زاهدان در حال حرکت بوده بعلت تجاوز به چپ با دو خودرو پژو  برخورد مینماید  که متاسفانه در اثر این تصادف دو نفر از سرنشینان سواری پژو نقره ای که دچار حریق گردیده و دو نفر از سرنشینان سواری پراید جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر از سرنشینان سواری پراید زخمی که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

این مسئول با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ توسط راننده سواری پراید  عامل این تصادف بوده خاطرنشان کرد: رانندگان عزیز با سرعت مطمئنه در طی مسیر حرکت کنند و از شتاب و عجله بیمورد خودداری  کنند.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1141529

مهمترین اخبار ایران و جهان: