نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 14:18

روز قدس فصل مشترک از اتحاد بین ملت‌های مسلمان ایجاد کرده است

بابل- امام جمعه بابل گفت: نامگذاری روز قدس فصل مشترکی از اتحاد را بین ملت های اسلامی در جهان ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی روحانی در جمع راهپیمایان این شهرستان ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم این شهرستان اظهار داشت: امام راحل با نامگذاری روز قدس، یک فصل مشترکی از اتحاد میان ملت‌های اسلامی در جهان ایجاد کرده است و امروز روز قدس مدیون حضور گسترده مردم طول این چهل و سه سال بوده است.

وی ادامه داد: تدبیر امام راحل (ره) سبب ماندگار شدن آرمان فلسطین در اذهان شده است و امروز رژیم جعلی صهیونیستی در حال فروپاشی از درون است زیرا حامیان آنان نیز به این باور رسیده‌اند که این رژیم هیچ شاخصه ای برای دولت سازی ندارد و در چندسال اخیر تا به حال نتوانسته است یک دولت مقتدر را به دنیا معرفی کند.

وی تصریح کرد: امروز مهمترین مسئله در جریان قدس مردمی سازی این جریان است که این امر توانسته تمام توطئه‌های دشمنان را برهم بریزد و امسال هم به عنوان متفاوت‌ترین روز قدس با حضور پرشور مردم جهان اسلام لرزه بر اندام اسرائیل انداخته است.

امام‌جمعه بابل بابیان اینکه رژیم صهیونیستی می‌پنداشت که با گذشت چند نسل سرزمین فلسطین به فراموشی سپرده می‌شود، گفت: نسل پنجم فلسطین هیچ وقت مانند امروز قوی و با صلابت نبوده و با اقتدار در برابر این رژیم صهیونیستی ایستاده است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با موضوعات مختلفی روبرو است، عنوان داشت: از طرفی اسرائیلی‌ها از درون با تهدیدهایی روبرو هستند که این اختلافات داخلی منجر شده عمر دولت‌های صهیونیست‌ها به شدت کاهش یابد و زودتر از زمان اعلام شده، بپاشند.

امام جمعه بابل تصریح کرد: همچنین تظاهرت هزاران نفری و اعتراضات شهرک‌نشینان یهودی موجب کاهش انسجام مردم که لازمه دولت مقتدر است، شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1147629

مهمترین اخبار ایران و جهان: