نیوز سیتی!
07 فروردین 1402 - 11:23

صدور بیش از ۲۴۶۴ مورد دستورالعمل ایمنی در سال ۱۴۰۱

کاشان- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کاشان گفت: در سال گذشته بیش از دو هزار و ۶۴۶ مورد دستورالعمل ایمنی صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمصطفی محتشمیان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های این سازمان در راستای بازدیدهای ایمنی در سال گذشت دو هزار و ۴۹۲ مورد توسط کارشناسان انجام گرفته که این موارد شامل: اماکن مسکونی ۴۰۳ مورد، تجاری یک هزار و ۷۷۳ مورد، صنعتی ۶۷ مورد، درمانی ۱۳۳، اداری ۳۲ مورد، آموزشی دو مورد، تفریحی ۱۰ مورد، نمایشگاه عرضه کالا سه مورد، جایگاه عرضه سوخت سه مورد، حسینیه‌ها و مساجد یک مورد، اقامتگاه سنتی ۲۲ مورد، رستوران یک مورد، هتل دو مورد، مراکز فرهنگی دو مورد، ساختمان‌های مسکونی-تجاری ۲۹ مورد و اداری-مسکونی ۱۲ مورد بوده است.

وی افزود: در سال گذشته ۵۰۴ مورد نقشه‌های تأسیسات، برق و مکانیک اماکنی چون تجاری، مسکونی، تفریحی، درمانی، صنعتی، هتل و مراکز سنتی اقامتی مورد بررسی قرار گرفته و همچنین تعداد ۸۹ موردصدور تائیدیه و ۸۴ مورد عدم تائیدیه صادر شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان به فعالیت کمیته کارشناسی و علت یابی حوادث و حرائق اشاره کرد و گفت: ۱۴۸ مورد گزارش علت یابی توسط این کمیته صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: دو هزار و ۴۶۴ مورد دستورالعمل‌های ایمنی جهت اماکن و مراکز و مستحدثات مختلف شهرستان صادر شده است که این فعالیت قابل توجه از جمله فعالیت‌های صورت گرفته بخش پیشگیری سازمان در سال ۱۴۰۱ بوده است.

محتشمیان تاکید کرد: اصل مهم و اساسی در پیشگیری از حوادث، رعایت موارد ایمنی است که با در نظر گرفتن و اهمیت آن امیدواریم شاهد کمترین آمار حوادث و حرائق در سال جدید باشیم تا همشهریان در صحت و سلامتی به زندگی ایمن خود ادامه دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1111829

مهمترین اخبار ایران و جهان: