نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 16:33

ورود هلال احمر گلستان به طرح نهضت ملی مسکن

گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از آغاز مولدسازی املاک و دارایی های این جمعیت در استان خبر داد و گفت در زمین زندان بویه سابق گرگان خانه سازمانی احداث می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی بعدازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم و اصلی هلال احمر برای کم کردن دغدغه‌های زندگی کارکنان، تأمین مسکن آنهاست، با دستور رئیس هلال احمر و استاندار گلستان به زودی پروژه احداث مسکن کارکنان در محل زندان قدیم معروف به زندان بویه به زودی کلنگ زنی و آغاز خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: این اقدام هلال احمر گلستان برای رونق بخشی مسکن و در راستای اجرای نهضت ملی مسکن و با متراژ ۲۰ هزار متر عرصه و ۶۰ هزار متر اعیان انجام خواهد شد.

غریب آبادی ادامه داد: به منظور تکمیل مجوزهای لازم ساخت مجتمع مسکونی کارکنان، معاون امور حقوقی و استان‌ها و مدیرکل هماهنگی مجامع و امور استان‌های جمعیت هلال احمر کشور از زمین مجتمع بازدید خواهند کرد تا پس از طرح در کارگروه مولد سازی جمعیت هلال احمر و تأمین زیرساخت‌های لازم، ساخت آن به مرحله اجرایی درآید.

عرصه چند هکتاری زندان سابق گرگان به بویه معروف است که سال ها است در اختیار هلال احمر قرار دارد.

حضور در جلسه شورای مدیران جمعیت هلال احمر گلستان، بازدید از اردوگاه دلند، کارخانه زیتون بندرگز و مرکز پیشگیری و درمان سرطان بندرترکمن از دیگر برنامه‌های مدیران کشوری جمعیت هلال احمر در گلستان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1172373

مهمترین اخبار ایران و جهان: