نیوز سیتی!
11 فروردین 1402 - 14:59

دشمن کیان خانواده‌ها را هدف گرفته است/ نباید در مسئله حجاب کوتاه بیاییم

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه دشمن امروز ارزش‌ها و باورهای دینی-مذهبی ما را هدف قرار داده است، گفت: خدشه وارد کردن به مسئله حجاب به منزله آسیب رساندن به کیان خانواده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت‌الله محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، در خطبه‌های نماز جمعه کرج، با تاکید بر اینکه حفظ شعائر و دستاورد‌های انقلاب اسلامی از مهمترین وظایف دینی مردم است، گفت: دشمن تمام سعی خود را در مسیر برهم زدن باورهای مردم به ویژه نسل جوان به کار گرفته است.

وی تاکید کرد: دشمن به دنبال خسته و پشیمان کردن مردم از شعائر و اهداف انقلاب اسلامی است که نمونه بارز آن قبح زدایی از موضوع حجاب در جامعه است.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه ضربه زدن به اعتقادات جامعه اسلامی بخصوص حجاب هدف امروز دشمن است، اضافه کرد: آسیب رساندن به باورهای دینی مردم به صورت ویژه در حوزه حجاب و عفاف به معنی ضربه زدن به کیان خانواده و سست کردن بنیان زندگی اسلامی است.

وی با اشاره به این که دشمنان سعی دارند با اعمال خود اعتقادات جامعه اسلامی را کم ارزش و بی ارزش کنند، افزود: صدور بیانیه وزارت کشور در خصوص توجه ویژه به حجاب یکی از اقدامات ارزنده دولت بود و باید در این خصوص نظارت و اقدام جدی صورت گیرد و با مطالبه گری مستمر اجازه این هنجار شکنی را ندهیم.

امام جمعه کرج یادآور شد: یکی از مهمترین مولفه‌های قدرتمندی جامعه اسلامی افزایش جمعیت است و این موضوع به همراه ترویج ازدواج آسان باید راهبرد اساسی دولتمردان باشد.

حسینی همدانی با اشاره این که دوازدهم فروردین روز استقرار و تثبیت جمهوری اسلامی است، افزود: امام خمینی «ره» با برگزاری رفراندوم اعتماد واقعی به مردم را ثابت کرد و نشان داد که جمهوری اسلامی براساس خواسته مردم و برپایه نظر و آرای مردم شکل گرفته است 

وی افزود: جمهوری اسلامی با همه مشکلات و کارشکنی‌های که در ۴۴ سال گذشته روبرو بوده است، اما با اعتماد به اراده و پشتکار دانشمندان جوان خود، پیروز و استوار ایستاده است و فتنه‌ها و دسیسه چینی‌های استکبار هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1119529

مهمترین اخبار ایران و جهان: