نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 14:58

استاندار سمنان: توجه به آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری است

استاندار سمنان گفت: هر چه در حوزه مدیریت آموزش و پرورش اقدامات مطلوب برای پیشبرد بهتر اهداف صورت گیرد، سرمایه‌گذاری بلندمدت و ارزشمند برای نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در آیین مرکزی سپاس معلم در استان سمنان که به مناسبت بزرگداشت هفته معلم در دبیرستان متوسطه پسرانه دوره اول زنده‌یاد رحمت‌الله قدس برگزار شد، اظهار کرد: دانش‌آموزان، آینده‌سازان نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی گفت: رویکرد امروز نگاه به آینده در راستای پیشبرد بهتر امور در بخش‌های علمی، آموزشی و فرهنگی و کسب موفقیت‌های روزافزون در حوزه آموزش و پرورش است.

استاندار سمنان ادامه داد: در کنار تحصیل و امور علمی، توجه به مسائل و مباحث فرهنگی بسیار حائز اهمیت است که ضرورت دارد در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.

هاشمی با بیان اینکه معلمان چراغ راه و روشنگر مسیر پیشرفت ما هستند، عنوان کرد: هفته گرامیداشت مقام معلم بهانه‌ای است تا ارادت خود را به‌تمامی معلمان ابراز کرده و قدردان زحمات آنان باشیم.

وی اضافه کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری در مراسم روز گذشته تأکید داشتند، معلمان گران‌قدر شریف‌ترین قشر جامعه هستند.

استاندار سمنان گفت: بالغ‌بر ۱۳ هزار نفر معلم پرتلاش و سخت‌کوش از شرق تا غرب این استان مشغول تعلیم و تربیت آینده‌سازان کشور هستند.

هاشمی بیان کرد: هر چه امروز در حوزه مدیریت امور آموزش و پرورش اقدامات مطلوب برای پیشبرد بهتر اهداف صورت گیرد، سرمایه‌گذاری بلندمدت و ارزشمند برای نظام جمهوری اسلامی است.

عادل خالقی‌ثمرین، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این مراسم با بیان اینکه همه ما باید قدردان معلمان باشیم، اظهار کرد: معلمان در استان سمنان به‌خوبی جلوه‌های معلمی را به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه همه ما باید دست به دست هم دهیم تا دین خود را به جامعه ادا کنیم، خاطرنشان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری تأکید فرمودند، توجه به آموزش و پرورش و همچنین معلمان، سرمایه‌گذاری است.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1186073

مهمترین اخبار ایران و جهان: