نیوز سیتی!
12 فروردین 1402 - 17:38

۲ زورگیر حرفه ای در کمتر از ۳ ساعت شناسایی و دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: با سرعت عمل ماموران کلانتری رسالت ۲ زورگیر حرفه ای در کمتر از ۳ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: با سرعت عمل ماموران کلانتری رسالت ۲ زورگیر حرفه ای در کمتر از ۳ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد افزود: با اعلام گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰  مبنی بر وقوع یک فقره زورگیری دریکی از مناطق مشهد بلافاصله یکی از تیم های انتظامی کلانتری رسالت که در همان حوالی در حال گشت زنی بودند به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد که ۲ جوان موتورسوار با تهدید سلاح سرد تلفن همراه هوشمند و ۵ میلیون ریال وجه نقد جوانی ۱۸ ساله را ربوده اند که در این ماجرا یکی از متهمان در محل دستگیر و زورگیر دیگر متواری می شود.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم ۲۰ ساله پس از انتقال به کلانتری رسالت در بازجویی های به عمل آمده همدستش را معرفی که بلافاصله ماموران دایره تجسس کلانتری رسالت با هماهنگی مقام قضائی مخفیگاه همدستش را در کمتر از ۳ ساعت از زورگیری شناسایی کرده که در این عملیات ضربتی متهم ۳۰ ساله دستگیر و تلفن همراه و وجوه نقد مسروقه کشف و موتورسیکلتش نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد عنوان داشت:همزمان با تحقیقات از متهمان در کلانتری با توجه به گزارش سرقت های مشابه ۳ نفر دیگر از شهروندان نیز این ۲ متهم را حین ارتکاب جرم شناسایی کردند لذا تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی و شناسایی و دستگیر افراد مالخر ادامه دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1121529

مهمترین اخبار ایران و جهان: