نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 12:35

دعوت حوزه‌های علمیه تسنن و تشیع تایباد در راهپیمایی روز قدس

تایباد ـ در آستانه روز جهانی قدس حوزه‌های علمیه، ائمه جمعه تسنن و تشیع تایباد و همچنین آحاد مردم برای حضور یکپارچه اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه روز جهانی قدس و انسجام کم نظیری که این روزها در جهان اسلام علیه رژیم جعلی و اشغالگر قدس ایجاد شده است، گروه‌های مختلف مردمی، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه و امامان جمعه و جماعات تسنن و تشیع شهرستان نیز، با فراخوان‌هایی مردم مسلمان و روزه دار این شهرستان را به حضور یکپارچه در این راهپیمایی دعوت کردند.

پایان اسرائیل خیلی نزدیک است

مولوی علی احمد رحیمی، در بیانیه ای با بیان اینکه پایان اسرائیل خیلی نزدیک است، اظهار کرد: حضور هر مسلمان و انقلابی دغدغه‌مند در این راهپیمایی، عمل به وصیت امام و شهدا و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم است، تا به یاری حق تعالی همگی شاهد یکی از پرصلابت‌ترین و باشکوه‌ترین اجتماعات مردمی در دفاع از قدس شریف و مبارزه با اسرائیل غاصب باشیم.

راه حل موضوع فلسطین تداوم انتفاضه و مقاومت در برابر جبهه کفر است

جامعه مدرسین و طلاب حوزه علمیه مظهرالتوحید تایباد نیز با اعلام حمایت از جبهه مقاومت، حزب الله لبنان و همچنین اصل بازگشت فلسطینیان به موطن خود، اعلام کردند: ما جامعه مدرسین و طلاب حوزه علمیه مظهر التوحید تایباد مراتب نفرت و انزجار قلبی خود را از سکوت خفت بار مجامع جهانی و مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر نسل کشی و جنایات ضد بشری رژیم جعلی صهیونیست و تلاش آنها برای یهودی سازی سرزمین‌های اشغالی و نابودی هویت اسلامی مسجدالاقصی اعلام می‌داریم.

این بیانیه راه حل موضوع فلسطین را تداوم انتفاضه و مقاومت در برابر جبهه کفر دانسته و افزوده است: از رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم با اتخاذ تصمیمی قاطع همچون گذشته از مردم فلسطین دفاع کرده و بدانید مردم ایران برای دفاع از مظلومین جهان و مبارزه با کفر جهانی و آزادی قدس شریف، در کنار شما خواهند بود.

دعوت اساتید و طلاب بانوی حوزه علمیه فاطمه الزهرا در راهپیمایی

اساتید و طلاب بانوی حوزه علمیه فاطمه الزهرا تایباد نیز با صدور بیانیه ای هجوم اشغالگران و شهرک نشینان یهودی به مسجد الاقصی در ماه مبارک رمضان را محکوم کردند و افزودند: اساتید و کارکنان حوزه علمیه فاطمه الزهرا با انسجام و وحدت و همدلی توطئه‌های شوم و ننگین استکبار جهانی را محکوم کرده و از ملت شریف و آگاه ایران در خواست می‌کنیم تا بار دیگر با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز قدس، مشت محکمی بر دهان اسرائیل و همپیمانانش کوبیده و با شعارهای کوبنده خود، نابودی رژیم اشغالگر قدس را طلب کنند.

پایه‌های مشروعیت اسرائیل را لرزانده است

جامعه اساتید و طلاب حوزه علمیه مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی (رح) نیز در پیامی با محکوم کردن بیش از نیم قرن جنایات سفاکانه و نژادپرستانه صهیونیست که خود را پیرو آئین مقدس یهود نامیده است، انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ را زلزله بزرگ احیای فرهنگ دینی و نفی سلطه پذیری در جهان برشمرده است که پایه‌های مشروعیت اسرائیل را لرزانده و موجودیت آن را زیر سوال برده است.

این بیانیه تاکید می‌کند: روز قدس روز اسلام است، روزی که اسلام را باید احیا کرد و به همه ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم که اسلام تحت سیطره شما به واسطه اعمال خبیثانه شما واقع نخواهد شد. مدیریت، اساتید و طلاب حوزه علمیه مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی (رح) با حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس، جنایات آمریکا و رژیم اشغالگر قدس از جمله هتک حرمت مسجد الاقصی و به شهادت رساندن عده‌ای از مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌داریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1144973

مهمترین اخبار ایران و جهان: