نیوز سیتی!
13 فروردین 1402 - 21:09

ساعت کاری مدارس استان سمنان مشخص شد

سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: بعد از اتمام تعطیلات نوروزی، ساعات کاری تمام مدارس و ادارات تابعه آموزش و پرورش مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، عادل خالقی ثمرین در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: ساعت آغاز به کار مدارس از روز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ در مقطع متوسطه دخترانه استان ۷:۳۰ و مقطع متوسطه پسران ساعت ۷:۴۵ خواهد بود همچنین ساعت آغاز به کار مدارس ابتدایی استان نیز طبق روال قبل ساعت ۸ صبح خواهد بود.

وی در این اطلاعیه تاکید کرده است: اداره کل و ادارات شهرستان و مناطق آموزش و پرورش استان سمنان نیز طبق روال قبل از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰ فعالیت خواهند کرد و ساعت کاری این ادارات در روز پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳:۳۰ خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در این اطلاعیه همچنین تاکید شده است: با توجه به حجم بالای مسافران در مسیر برگشت از مشهد مقدس، تعدادی از مدارس تعیین شده در طرح اسکان مسافران نوروزی روزهای ۱۴ و ۱۵ فروردین نیز به خدمات رسانی به مسافران ادامه داده و این مراکز، خدمات آموزشی خود به دانش آموزان را به صورت غیر حضوری ارائه می‌نمایند.

در خاتمه اطلاعیه مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان می‌خوانیم: اطلاع رسانی از نحوه فعالیت آموزشی (حضوری یا غیرحضوری) مدارس طرح اسکان توسط مدیران شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان به خانواده‌ها صورت می‌گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1123529

مهمترین اخبار ایران و جهان: