نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 14:07

برگزاری دو نیمه مارتن شیراز با حضور ورزشکاران خارجی

رییس گروه دو و میدانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس از برگزاری دو نیمه مارتن شیراز ران با حضور ورزشکارانی از سه کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، روح اله نجمی رئیس هیات دو و میدانی استان فارس با اشاره به برگزاری مسابقه دو نیمه مارتن گفت: رقابت دو نیمه مارتن شهر شیراز با عنوان Run Shiraz در ۱۵ اردیبهشت ماه همزمان با روز شیراز برگزار می‌شود که در حال بین المللی کردن این نام هستیم.

نجمی به شعار این مسابقات اشاره کرد و گفت: شعار بین المللی با عنوان "برای کودکان سندروم دون به همراه ما نه برای ما" برای این مسابقات انتخاب شده است که عنوان کنیم این کودکان ناتوان نیستند به همین دلیل ۵ نفر از این افراد در مسابقات حضور دارند.

رئیس هیات دو و میدانی استان فارس به تعداد ثبت نام کننده ها اشاره کرد و گفت: در دوره گذشته ۳۰۰ نفر حضور داشتند و امسال با توجه به اینکه سال دوم است حدود ۸۰۰ نفر در بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد که ۳۵۰ خانم و ۴۵۰ آقایان هستند که در هر دو بخش ۱۲ نفر به عنوان برتر معرفی خواهند شد.

وی مسیر مسابقه آقایان از حافظیه، علی ابن حمزه، دروازه کازرون، بلوار شاهد و  در مسیر برگشت از بلوار چمران، باغ ارم، میدان ارم و نهایتا حافظیه دانست که  طول مسیر مسابقه ۲۱ کیلومتر و ۱۰۰ متر است.

نجمی افزود: مسیر بخش خواهران از دانشگاه شیراز استارت می‌شود و طول مسیر مسابقه از کوهسار، میدان قصرالدشت و نهایتا به دانشگاه شیراز است که طول مسیر مسابقه بانوان ۱۰ کیلومتر است.

رئیس هیات دو و میدانی استان فارس ابراز داشت: این مسابقات همزمان با انتخابی تیم ملی است که ۱۵ نفر از ورزشکاران تیم ملی و ورزشکارانی از سه کشور، چین، عمان و ترکیه در این مسابقه  حضور دارند.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1178129

مهمترین اخبار ایران و جهان: