نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 11:27

محتوای برنامه‌ها باید منجر به بصیرت‌افزایی در جامعه شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: محتوای برنامه‌ها باید در جهت افزایش روحیه انقلابی و تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دین به مردم عرضه شود، چرا که این جهت‌دار بودن می‌تواند به بصیرت‌افزایی و افزایش امید در جامعه کمک شایانی کند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امروز در دیدار رؤسای مجمع نمایندگان و اعضای شورا و تجلیل از پیشکسوتان مراسم و مناسبت‌ها اظهار داشت: تمامی فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی حول سه محور اصلی محتوا، اطلاع‌رسانی و جهت مناسب باشد تا یک مراسم به نتیجه مطلوب برسد و موفق عمل کند.

 وی ادامه داد: محتوای مناسب باید در چهارچوب ارزش‌های اسلامی و دینی باشد و در بحث اطلاع‌رسانی باید سعی کنیم محتوای درست را به‌نحو صحیح به مخاطب منتقل کنیم و شعارها و پیام‌ها را آنگونه که هست به جامعه انتقال دهیم.

امام جمعه کرمان افزود: محتوای برنامه‌ها باید در جهت افزایش روحیه انقلابی و تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دین به مردم عرضه شود و این امر باید با نگاه اخروی و عبادی انجام گیرد چرا که این جهت‌دار بودن می‌تواند به بصیرت‌افزایی و افزایش امید در جامعه کمک شایانی کند.

 حسین انجم‌شعاع، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی استان کرمان ضمن تشکر از همکاری مناسب نهادها در برگزاری این مراسم ادامه داد: این برنامه فرصت مناسبی جهت تجلیل از زحمات اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی اظهار داشت: در طول این ۴۳ سال از فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی همیشه اکثر ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی از جمله استانداری، شهرداری، نماینده ولی فقیه و رسانه‌ها پای کار بودند و البته برخی ارگان‌ها هم همکاری لازم را نداشتند.

وی با تاکید بر حضور بیش از ۱۶۰هزار نفری مردم شهر کرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن۱۴۰۱ افزود: مردم ایران در سال گذشته علی‌رغم تمام فتنه‌ها و سیاست‌های دشمنان با حضور باشکوه خود تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب‌ کردند و نشان دادند که همیشه پای انقلاب خود خواهند بود.

 حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور رئیس پیشین شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی کرمان نیز اظهار داشت: این شورا که در ابتدا مانند نهالی کوچک نیاز به نگهداری و مراقبت داشت اما اکنون به مثابه درخت پرباری شده و میوه‌های آن به ثمر نشسته است و یکی ار ارگان‌های مهم کشور در برپایی مراسم‌ها به شمار می‌آید.

به گزارش فارس،  در پان این مراسم از اعضای شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی تقدیر شد.

پایان پیام/3763/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1421329

مهمترین اخبار ایران و جهان: