نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 00:44

توسعه فعالیت‌های گردشگری با همکاری فرودگاه خرم‌آباد

خرم‌آباد - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از توسعه فعالیت‌های گردشگری با همکاری فرودگاه خرم‌آباد در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن‌پور امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین میراث‌فرهنگی و فرودگاه خرم‌آباد، اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در راستای همکاری و تلاش به‌منظور توسعه فعالیت‌های گردشگری و فراهم‌کردن زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، منعقد شده است.

وی اظهار کرد: این تفاهم‌نامه باهدف توسعه همه‌جانبه گردشگری و به‌منظور ایجاد تأسیسات گردشگری از جمله هتل‌های فرودگاهی و سایر تأسیسات گردشگری در اراضی تحت اختیار فرودگاه خرم‌آباد، در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، ادامه داد: با انعقاد این تفاهم‌نامه مدیریت فرودگاه شهدای خرم‌آباد مقداری از اراضی فرودگاه را به‌منظور ایجاد تأسیسات گردشگری مخصوصاً هتل‌های فرودگاهی در اختیار اداره میراث‌فرهنگی قرار می‌دهد تا میراث‌فرهنگی با تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تبلیغات لازم رو به عمل آورد.

حسن‌پور، اضافه کرد: تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای احداث تأسیسات گردشگری در اراضی فرودگاه از جمله تعهدات مشترک طرفین است تا با انجام این مهم، خدمات‌رسانی به گردشگران از بدو ورود به استان و در فرودگاه محقق شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1422573

مهمترین اخبار ایران و جهان: