نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 12:55

تاکید بر وحدت و همدلی نیروهای انقلاب

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه مسئولان باید برای رفع مشکلات برنامه جامع و مدون داشته باشند، گفت: بیکاری مشکل ۱۶ ساله کرمانشاه و عامل بسیاری از معضلات امروز است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما صبح چهارشنبه در دیدار اعضای شورای وحدت نیروهای انقلاب بر اهمیت حفظ وحدت نیروهای انقلاب برای نیل به فردایی بهتر تأکید کرد.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) از بیکاری به عنوان مشکل اساسی استان کرمانشاه یاد کرد و افزود: برای رفع بیکاری ظرف ۱۶ سال گذشته با همه استانداران صحبت کرده ام و راهکار ارائه داده ام و معتقدیم اگر مدیریت درست و بهینه در کارها اعمال شود بیکاری استان قابل حل شدن است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: اگر بیکاری درست شود امنیت، آرامش و نشاط به استان می‌آید زیرا بیشترین مشکل استان در گذشته در حوزه مدیریت بوده لذا امیدوارم این معضل اساسی درست شود و به سامان برسد.

علما بیان کرد: وحدت رویه در انجام کارها باعث پویایی مدیریت می‌شود اگر وحدت نباشد مشکلات لاینحل باقی خواهد ماند و تمام کارها ابتر می‌ماند.

وی با انتقاد از ارائه آمار و اطلاعات غیر علمی، گفت: باید آمار و اطلاعات دقیق بدهیم زیرا وضعیت جامعه همه چیز را مشخص می‌کند و مردم نسبت به امور جاری بسیار دقیق بوده و رخدادها را به خوبی تشخیص می‌دهند.

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: به مخالفان دیدگاه‌های خود به‌عنوان دشمن نگاه نکنیم باید اختلاف سلیقه باشد تا این منجر به ترقی و پیشرفت کارها بشود.

علما در خصوص ضرورت توجه جدی به فرامین امامین انقلاب یاآور شد: باید خط امامین انقلاب را حفظ کنیم و این جزو برنامه‌های اصلی ما باشد لذا مسئولین باید در دسترس مردم باشند، پاسخگو باشند، دنبال کار مردم باشند و راهکار ارائه دهند.

وی تأکید کرد: به رغم تمام مشکلات نباید نسبت به رخدادهای جامعه بی تفاوت نباشیم و قهر کنیم لذا باید حول محور وحدت تمامی دیدگاه‌های خود را مطرح و مردم را حفظ کنیم بنابراین ضرورت دارد، شایستگان امور را در دست داشته باشند و شانه خالی نکنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1423129

مهمترین اخبار ایران و جهان: