نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 18:08

اشتغال کمیته امداد باید به سمت مبانی فناورمحور حرکت کند

اردبیل- سرپرست جهاد دانشگاهی واحد اردبیل گفت: اشتغال کمیته امداد به عنوان نهاد حمایتی باید به سمت فناوری‌های نوین و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان حرکت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسام رسولی ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: در حوزه مدیریت تخصصی که امروز با عنوان دانش و علم از آن یاد می‌شود، بهتر و شایسته می‌توان خدمت‌رسانی را در ابعاد مختلف برای گروه‌های مختلف جامعه هدفگذاری کرد.

وی خاطرنشان کرد: با هم‌افزایی و تعامل دو نهاد انقلابی کمیته امداد و جهاد دانشگاهی، می‌توان مسیر خدمت‌رسانی به محرومان را هموارتر کرده و به آن شتابی مضاعف بخشید.

رسولی سوابق تعاملات کمیته امداد با جهاد دانشگاهی را به عنوان دو نهاد انقلابی و ارزش‌مدار، پایه مستحکم دوستی‌ها و سرمایه عظیم خدمت‌رسانی جهادی یادآور شد و بیان کرد: آمادگی داریم در توسعه این همفکری‌ها و هم‌افزایی‌ها گام‌های مؤثری را برداریم.

وی سهم این دو مجموعه انقلابی را در تولید برنامه‌های هم‌راستا با رفع فقر مهم ارزیابی کرد و گفت: از این دو نهاد انقلابی انتظار می‌رود در تراز ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب حرکت کنند.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد اردبیل افزود: این همگرایی و همسویی در فصل جدید روابط و تعاملات می‌تواند گره‌گشای مشکلات خانواده‌های نیازمند و رفع معضل فقر باشد.

رسولی ادامه داد: از تداوم کارهای با کیفیت هم‌سو با اهداف ارزشی نظام و توانمندسازی گروه‌های نیازمند، حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم و امیدواریم خروجی این تعاملات به بهبود معیشت خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد منجر شود.

رسولی گفت: همکاری‌های ما در گذشته در حوزه اشتغال با رویکردی متفاوت و واقع‌بینانه ادامه پیدا کند تا با توجه به نگاه مردمی دولت سیزدهم، بتوان در حوزه اشتغال با محوریت فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان اقدامات مؤثری را انجام داد.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد اردبیل با ابراز خرسندی از حمایت کمیته امداد از طرح‌های فناورانه و شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: جهاد دانشگاهی سعی خواهد کرد تا در دوره جدید تحولی مأموریت خود، در ایجاد اشتغال‌های نوین و ارتقای آموزش و مهارت‌آموزی در این بخش گام‌های مؤثری را بردارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1429229

مهمترین اخبار ایران و جهان: