نیوز سیتی!
05 مرداد 1402 - 21:06

تداوم محدودیت‌های ترافیکی شرق استان تهران همزمان با عاشورای حسینی

ورامین- رئیس پلیس راهور شرق استان تهران گفت: با توجه به اعمال محدودیت‌های تردد در روز تاسوعا این محدودیت ها در روز عاشورای حسینی نیز تداوم خواهد داشت.

سرهنگ علی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، از تداوم محدودیت‌های ترافیکی شرق استان تهران همزمان با عاشورای حسینی خبر داد و اظهار داشت: امروز نیز این محدودیت‌ها برقرار بود.

سلیمانی با بیان اینکه محدودیت فردا در محل تجمع هیئت‌ها و برگزاری نماز ظهر عاشورا در میدان امام و خیابان مسجد جامع خواهد بود افزود: محدودیت تردد از ساعت ۷ صبح تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران عنوان داشت: مراسم، از میدان امام حسین (ع)، خیابان شهدا به سمت میدان امام خمینی (ره) و از تقاطع رسالت به سمت خیابان طالقانی و میدان امام خمینی (ره) محدودیت تردد وسایل نقلیه برقرار می‌باشد.

همچنین در محدوده گلزار شهدا (حسین رضا) در هر دو مسیر رفت و برگشت از سمت زیرگذر کلاته و از تقاطع روغن کشی به سمت حسین رضا محدودیت تردد اجرا می‌شود.

سلیمانی افزود: با توجه به کثرت جمعیت و حرکت هیئت‌های عزاداری به سمت خیابان‌های اصلی و محل تجمع، مردم از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: با توجه به حجم گسترده هیأت‌های عزاداری درشب‌های محرم در معابر شهری شرق استان تهران، عبور هر گونه وسیله نقلیه موتوری و خودرویی از بین دسته‌های عزاداری در حال تردد در خیابان‌ها ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران یادآور شد که برای کنترل و ایجاد نظم بیشتر دسته‌های عزاداری در حال تردد در معابر و خیابان‌ها با هماهنگی انجام شده با مسئولان هیأت‌ها و مساجد مقرر شد برای هر دسته عزاداری، یک نفر محرم‌یار تعیین و برای ایجاد نظم با پلیس همکاری کنند.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران در پایان تاکید کرد: رانندگان محترم از هر گونه پارک خودروها در محل‌ها و مسیرهای اعلام شده خودداری کنند چراکه در صورت مشاهده، خودروی آنان به پارکینگ انتقال داده خواهد شد و از شهروندان محترم درخواست داریم که نهایت همکاری را با مأموران پلیس راهور مستقر در معابر داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1410429

مهمترین اخبار ایران و جهان: