نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 13:00

لزوم اتصال مخازن سوخت نیروگاه هنگام به خط لوله فرآورده های نفتی

بندرعباس - دادستان مرکز هرمزگان بر لزوم تسریع در اتصال مخازن سوخت نیروگاه هنگام به خط لوله انتقال فراورده‌های نفتی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا احمدی منش پیش از ظهر دوشنبه در راستای پیگیری حقوق عامه و اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، در حاشیه بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی هنگام با اشاره به تأکیدات رئیس کل دادگستری هرمزگان در خصوص اتصال هر چه سریع‌تر مخازن سوخت گازوئیل نیروگاه هنگام به خط لوله انتقال فراورده‌های نفتی، دستوراتی را به منظور تأمین منابع مالی و تأسیسات مورد نیاز جهت تحقق این امر خطاب به دستگاه های متولی صادر کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اتصال نیروگاه هنگام به خط لوله فرآورده‌های نفتی جهت جلوگیری از هدر رفت انرژی و افزایش توان تولیدی برق استان بسیار حائز اهمیت است، گفت: بی تردید این موضوع تأثیر بسزایی هم در کاهش تردد خودروهای سوخت بر و به موازات آن کاهش تصادفات و قاچاق سوخت خواهد داشت.

دادستان مرکز استان هرمزگان همچنین اظهار داشت: اتصال نیروگاه سیکل ترکیبی برق هنگام با توجه به صرفه جویی در هزینه های حمل سوخت، سود مضاعفی را نصیب این نیروگاه خواهد کرد.

گفتنی است؛ در این نشست، مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی هنگام شهرستان بندرعباس نیز گزارشی تفصیلی از عملکرد و وضعیت این نیروگاه به منظور تولید برق در زمان پیک بارِ مصرف در تابستان سال جاری ارائه کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1397229

مهمترین اخبار ایران و جهان: