نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 22:14

۳۰۰ خادم الحسین از رودان به اربعین اعزام می شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان گفت: ۳۰۰ خادم الحسین از شهرستان رودان در قالب دو موکب به کشور عراق و شهرها کربلا و سامرا اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، جعفر کرامتی در جلسه ستاد اربعین شهرستان رودان با اشاره به خدمات بسیار مطلوب و مناسب دو موکب شهرستان رودان در کربلای معلی و سامرا گفت: طی سال های گذشته عملکرد موکب حضرت علی اکبر علیه السلام در کربلا و بقیه اله در سامرا بسیار درخشان بوده است و در این راستای همکاری دستگاه‌های  اجرایی با این مواکب باید بیش از پیش باشد.

وی افزود: خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین علیه السلام سراسر نور و برکت است و با وجود این دو موکب و خدمت به زوار اربعین برکت به شهرستان سرازیر خواهد شد و هرگونه همکاری برای خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین موجبات افزون شدن این برکت خواهد شد.

کرامتی با بیان اینکه قریب به ۳۰۰ خادمان از شهرستان در قالب این دو موکب جهت  خدمت  رسانی به زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام در کشور عراق اعزام  خواهند شد گفت: این خدام در قالب موکب حضرت علی اکبر علیه السلام در کربلا و موکب بقیه اله در سامرا به زوار خدمات رسانی می کنند و  تلاش خواهد شد با برنامه ریزی مناسب در اعزام این خدام تسهیل شود.

وی تصریح کرد: اعزام این خدام از ۲۴ مرداد ماه آغاز  خواهد شد و بتدریج در چندین کاروان راهی کشور عراق می شوند.

پایان پیام/۸۸۰۵۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1438973

مهمترین اخبار ایران و جهان: