نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 13:50

ثبت‌نام ۶۵۰نفر از خوزستان در مسابقات مدهامتان

اهواز- مدیر ستاد فهمای خوزستان از ثبت‌نام ۶۵۰ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم سمیری پیش از ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۶۵۰ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در رده سنی (۷ تا ۳۰ سال) در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان شرکت کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان افزود: از این تعداد حدود ۴۰۰ نفر در رشته‌های مفاهیم، حفظ جز ۳۰ قرآن و معارف اهل بیت (ع) شرکت کردند که آزمون این مسابقات ۲۸ تا ۳۱ تیرماه سال‌جاری به صورت کتبی و برخط برگزار شد.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام در رشته‌های حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، قرائت نماز، اذان، مکبری و استعدادیابی تا ۶ مردادماه سال‌جاری تمدید شده بود که اعضای کانون‌های مساجد باید فیلم اجرای خود را در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری می‌کردند.

حجت‌الاسلام سمیری با بیان اینکه در مهلت تعیین شده نیز ۲۵۰ نفر از اعضای کانون‌های مساجد خوزستان در رشته‌های مذکور ثبت‌نام کردند، ادامه داد: داوری مرحله استانی این رشته‌ها به جز حفظ کل به صورت غیرحضوری و از طریق بازبینی فیلم‌های بارگذاری شده در سامانه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات استانی حفظ کل به صورت حضوری با حضور شرکت‌کنندگان و داوران در بخش‌های خواهران و برادران در مردادماه سال جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری این مسابقات به میزبانی استان خراسان رضوی در مشهد مقدس، اعزام می‌شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1426829

مهمترین اخبار ایران و جهان: