نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 11:04

شرکت گاز استان زنجان ۹۸ اشتراک رایگان گاز واگذار کرد

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از واگذاری ۹۸ اشتراک رایگان گاز به مدد‌جویان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

رحیم سلیمانی‌نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در راستای انجام وظایف قانونی و مسوولیت‌های اجتماعی، توسعه متوازن نعمت الهی گاز در جامعه و کمک به اقشار کم برخوردار و برخی نهادهای استان در سه ماهه نخست امسال۵۸ انشعاب گاز رایگان برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، ۱۷ انشعاب گاز به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و ۱۹ انشعاب به خانواده معظّم شهدا، جانبازان و ایثارگران به صورت رایگان ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: در سه ماهه نخست امسال همچنین ۴ مورد اشتراک رایگان به اماکنی چون مدارس خیرساز، مساجد و حسینیه‌ها واگذار شده است.

وی با بیان اینکه این شرکت در راستای انجام وظایف قانونی و مسوولیت‌های اجتماعی و کمک به رفع محرومییت‌های استان، طبق مواد ۸۰.ج.۲ و ۸۸.ث.۵ قانون برنامه‌ی ششم توسعه‌ کشور، این مهم را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: برای معافیت از پرداخت اشتراک گاز مشترکین تحت پوشش نهادهای حمایتی و بهره‌مندی از اشتراک رایگان، ۱۹۸ میلیون ریال بخشودگی هزینه‌ی گازبها برای مشترکان تحت پوشش در سه ماهه نخست امسال منظور شده ‌است.

وی بیان داشت: در سه ماهه نخست امسال همچنین برای مدارس، مساجد و سایر مراکز قانونی دارای معافیت قانونی نیز، مبلغ یک میلیارد ۳۰۰ میلیون ریال مشمولیت معافیت از پرداخت هزینه‌ی گازبها اعمال شده است.

سلیمانی نژاد با اعلام اینکه این اقدام در تمامی ادارات گازرسانی استان انجام و امسال نیز تداوم خواهد داشت، ابراز کرد: مددجویان نهادهای حمایتی که تاکنون از امتیاز انشعاب گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به اداره گاز منطقه از امتیاز حق انشعاب رایگان استفاده کنند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1428473

مهمترین اخبار ایران و جهان: