نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 14:16

پیام ویدیویی فرمانده حزب‌الله از نقاط مرزی به سید حسن نصرالله

در هفدهمین سالروز جنگ ۳۳ روزه یکی از فرماندهان جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در مناطق مرزی این کشور، پیامی ویژه برای سید حسن نصرالله ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی المنار در سالروز جنگ ۳۳ روزه، پیام ویدیویی «حاج رضا» یکی از افسران اتاق عملیات حزب الله لبنان در مناطق مرزی جنوب این کشور را خطاب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، منتشر کرد.

وی در این پیام ویدیویی خطاب به سید حسن نصرالله تاکید کرد: صدها رزمنده شهادت طلب آماده فداکاری، جنگیدن و دفاع از عزت و کرامت وطن مان و همچنین یاری رساندن به ملت فلسطین هستند.

وی افزود: مساله فلسطین همچنان اصلی‌ترین اولویت ملت‌های اسلامی و عربی و همه آزادگان جهان است و این موضوع نوک پیکان تحرکات ما را تعیین خواهد کرد.

این فرمانده مقاومتی تاکید کرد: ما تحت فرمان و زیر پرچم شما آماده دفاع از لبنان و فلسطین هستیم و امیدواریم خداوند توفیق خدمت بیشتر تحت لوای شما و در سایه رهبری ولایت فقیه امام خامنه‌ای را برای ما فراهم سازد.

حاج رضا در پایان تصریح کرد: ما آمادگی داریم به اذن الله، ارتش رژیم صهیونیستی و تانک و خودروهای نظامی آنها را در صورت تجاوز به خاک لبنان، در هم شکسته و آنها را نابود کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441773

مهمترین اخبار ایران و جهان: