نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 08:41

زنجیره درمان سرطان در استان سمنان کامل شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: توسعه شبکه غربالگری و پیشگیری از بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج در استان سمنان باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در بازدید از موسسه خیریه امدادگران عاشورا و بنیاد نیکوکاران راه آسمان سمنان به مناسبت فرارسیدن ۲۲ مردادماه، روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی اظهار کرد: موسسه خیریه امدادگران عاشورا سمنان با ۲۰۰ خیر فعال حامی بیماران مبتلا به سرطان و صعب‌العلاج است و در تأمین هزینه‌های درمان این بیماران فعالیت دارد.

وی گفت: بنیاد نیکوکاران راه آسمان سمنان در راستای مبارزه همه‌جانبه با بیماری سرطان و حمایت از بیماران مبتلا در این حوزه تلاش می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: در راستای عمل بانک‌های عامل به مسؤولیت‌های اجتماعی استان سمنان، هماهنگی لازم برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای نیازمندان و جامعه هدف این مؤسسه انجام خواهد شد.

ریواده افزود: توسعه شبکه غربالگری و پیشگیری از بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج در استان سمنان باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه راه آسمان در حوزه تشکل‌های مردمی به یک برند تبدیل شده است، اظهار کرد: ما هدف‌گذاری کردیم تا با مشارکت و همراهی مجموعه‌هایی همچون راه آسمان، زنجیره درمان سرطان را در استان سمنان کامل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مباحث، مسائل و موانع پیش روی بنیاد راه آسمان که در این نشست مطرح شد با استفاده از ظرفیت‌های موجود دولت در استان سمنان، بررسی و رسیدگی می‌شود.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1441073

مهمترین اخبار ایران و جهان: