نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 17:30

بوشهری‌ها در جشنواره پرسش مهر ۴۰ رتبه کسب کردند

بوشهر- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: فرهنگیان و دانش‌آموزان این استان در جشنواره ملی پرسش مهر موفق به کسب سه رتبه برتر و ۳۷ رتبه شایسته تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حق‌دوست ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شرکت بیش از ۱۰۰ هزار نفر شرکت کننده از سراسر کشور در جشنواره ملی پرسش مهر ریاست جمهوری اظهار کرد: فاطمه چرومی از دبیرستان دکتر حسابی شهرستان گناوه مقام برتر در بخش فرهنگیان و مائده ستارزاده از دبیرستان حضرت زینب (س) شهرستان تنگستان و ستایش وحدانی از پایه ششم آموزشگاه چراغ اندیشه شهرستان جم مقام برتر بخش دانش‌آموزی را کسب کردند.

وی افزود: همچنین در رشته ایده نو دانش‌آموزی نیز امیر پارسا ابراهیمی، نرگس جوانی، سایرا کلته و مرسانا نوری از شهرستان جم، نسترن بهزادی‌پور، عطیه چراغی، فاطمه حسین‌زاده، رقیه صیادی، ریحانه غلامیان، بهار محمدی، محمدرضا پولادی، سبحان فرخی و کیارش قائدنیا از شهرستان تنگستان، ریحانه پورجماد و امیرحسین شهریاری از شهرستان بوشهر، آیناز پورمیرزایی از شهرستان کنگان، مهرنوش راستگو و مائده السادات هاشمی از شهرستان گناوه و سید آیدا صدری زاده از شهرستان دیلم شایسته تقدیر شدند.

حق‌دوست اظهار کرد: حسن اسماعیلی و اصغر پناهنده‌پور از منطقه کاکی، زینب ربیعی، زهرا قنبرزاده، لیلا و رباب شاهدی پور از شهرستان کنگان، سکینه رحیمی از منطقه بردخون، عبدالمجید شاه حسینی از شهرستان عسلویه، سیده فرزانه شایگان نسب و ربابه کشاورز از شهرستان جم، نسرین قاسمی و سکینه معینی از شهرستان گناوه، فاطمه قنبری از شهرستان دشتستان، معصومه کوروش زاده از شهرستان تنگستان و حیدر منصوری از شهرستان دیر نیز در بخش معلمان رشته ایده نو شایسته تقدیر شدند.

وی ادامه داد: در رشته تجربه موفق نیز بانوان فرهنگی فاطمه شجاعی اهرمی از شهرستان تنگستان، فاطمه عبداللهی از منطقه شبانکاره و سارا زایرعلی مطوری از شهرستان بوشهر رتبه برتر را کسب کردند.

گفتنی است که جشنواره بیست و سوم پرسش مهر در پاسخ به سوال «برای افزایش بهره‌وری در آموزش و پرورش چه اقداماتی را باید انجام داد؟» در بخش فرهنگیان و «به نظر شما مدرسه خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟» در بخش دانش‌آموزان که از طرف آیت الله رئیسی، ریاست جمهوری مهرماه سال گذشته مطرح شده بود برگزار شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1435873

مهمترین اخبار ایران و جهان: