نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 12:45

شرایط جذب ۹۰۲ نفر نیرو در مرحله دوم آزمون پالایشگاه بندرعباس

استاندار هرمزگان گفت: در راستای ایجاد اشتغال جوانان و با اولویت جذب نیروهای بومی در مرحله دوم آزمون شرکت پالایش نفت بندرعباس ٩٠٢ نفر نیروی مرد و زن در رشته های مختلف استخدام می شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز اظهار داشت: در راستای تفاهمنامه استانداری با صنایع در خصوص جذب نیروهای بومی مرحله دوم ثبت نام و آزمون نیروی انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس برنامه ریزی شده که جذب نیروهای بومی در اولویت برنامه همه صنایع استان قرار دارد.

وی افزود: در این مرحله ۲۲ نفر با مدرک مهندسی کامپیوتر، ۷۸ نفر با مدرک کارشناسی مدیریت دولتی، ۱۴ نفر کارشناسی مدیریت بازرگانی، ۲ نفر با مدرک کارشناسی مدیریت بیمه، ۲۹ نفر با مدرک کارشناسی حسابداری، ٣ نفر با مدرک کارشناسی تربیت‌بدنی، ٣ نفر با مدرک کارشناسی بهداشت، ٤ نفر با مدرک کارشناسی تغذیه، ١٠ نفر با مدرک کارشناسی علوم اجتماعی، ٨ نفر با مدرک کارشناسی علوم ارتباطات و ١٠ نفر با مدرک لیسانس جامعه شناسی جذب خواهند شد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، تصریح کرد: مابقی جذب‌ها با مدرک فوق‌دیپلم خواهد بود که شامل ٢٥٧ نفر فوق دیپلم شیمی، ٣١٢ نفر فوق دیپلم مکانیک، ١٠٨ نفر فوق دیپلم برق، ٢٠ نفر فوق دیپلم ایمنی و آتش نشانی و ٢٢ نفر فوق دیپلم عمران می باشند.

دوستی عنوان‌کرد: ثبت نام برای این آزمون استخدامی از ۲۵ مرداد ماه آغاز خواهد شد و آزمون نیز در تاریخ ۳۱ شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام‌ در مرحله نخست این طرح با هدف جذب ۶۲۸ نیروی مهندسی، از ۲۵ تیرماه تا ۱۵ مردادماه بود که آزمون آن نیز در روزهای هشتم و نهم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به اینکه بومی‌گزینی یکی از اولویت‌های دولت برای اشتغال‌های ایجاد شده است، گفت: مرحله سوم آزمون استخدامی برای جذب حدود ۱۰۰۰ نفر نیروی دارای مدرک دیپلم در حال برنامه‌ریزی است.

دوستی خاطرنشان کرد: در راستای طرح ارتقای محصولات پالایشگاه نفت بندرعباس و احداث واحد کک‌سازی در این مجموعه نیز بنا است حدود ۸ هزار نفر جذب شوند که از این بین تاکنون ۵۰۰ نیرو جذب شده‌اند‌‌.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435529

مهمترین اخبار ایران و جهان: