نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 11:47

خبرنگاران تضمین کننده آرامش روحی و روانی جامعه هستند

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: خبرنگاران تضمین کننده آرامش روحی و روانی جامعه هستند.

بهنام نظری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: شهید صارمی و شهدای عرصه رسانه الگوهای درخشان برای خبرنگاران اصحاب هنر و رسانه هستند و سیره و زندگی این عزیزان باید همواره سرلوحه رفتار همه خبرنگاران قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: استان مرکزی در عرصه رسانه شهدای قابل توجهی تقدیم انقلاب کرده که هرکدام از آنها حماسه‌های بزرگی خلق کردند و شهید شاملو یکی از افتخارات استان است که همچون نگینی می‌درخشد.

وی با اشاره با اهمیت کار خبر و رسانه در کشور بیان کرد: فعالان رسانه هر نقش مهم و خطیری در حوزه آگاهی بخشی مردم و هدایت جامعه دارند و خبرنگاران در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی گام برمی دارند.

نظری افزود: امروز اگر آحاد جامعه نسبت با مسائل مختلف آگاهی دارند بخش مهم این مهم مرهون مجاهدت‌های خبرنگاران است و کار خبری و رسانه‌ای در آن عشق و علاقه نهفته است.

وی با اشاره به رتبه‌های برتر استان در حوزه‌های خبری و رسانه‌ای گفت: استان مرکزی در عرصه خبر و رسانه همچون عرصه‌های دیگر خود درخشیده و البته همچنان در حوزه آموزش و توانمند سازی باید بیشتر کار کرد و نیاز به توجه ویژه‌تر دستگاه‌های متولی هست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به نقش مؤثر رسانه‌ها در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان گفت: محور اصلی شرارت‌های دشمنان دروغ پراکنی در فضای مجازی است که نقش اصحاب رسانه در این راستا بسیار مؤثر است.

وی خاطر نشان کرد: خبرنگاران تضمین کننده آرامش روحی و روانی جامعه هستند و نقش مهمی در اقتدار و پیشرفت جامعه دارند و دستگاه‌های متولی باید مطالبات اصحاب رسانه را به خوبی و با جدیت پیگیری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1431829

مهمترین اخبار ایران و جهان: