نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 19:06

رسانه‌ها روشنگری کنند

بندرعباس - استاندار هرمزگان با انتشار پیامی از جامعه رسانه‌ای خواست با روشنگری خود در راستای هدایت افکار عمومی نقش مهمی ایفا کرده و راه پیشرفت کشور و جامعه را هموارتر کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی در آستانه ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در شهر مزارشریف افغانستان با صدور پیامی خطاب به اصحاب رسانه استان هرمزگان اظهار کرد: تلاش صادقانه اصحاب رسانه در پوشش اخبار و رویدادهای مختلف به منظور ارتقای سطح آگاهی اقشار مختلف مصداق بارز خدمت ارزشمند بوده و همواره سزاوار قدردانی است.

وی آورده است: قداست قلم در آموزه های دینی دارای چنین اهمیتی است که خداوند در قرآن به آن سوگند یاد کرده و می‌فرماید: «ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ؛ سوگند به قلم و آنچه می‌نویسند» و این حکایت از نقش تاثیر گذار اصحاب رسانه دارد که با قلم خود به تبیین برای مردم می پردازند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اظهار کرد: هفدهم مرداد یادآور سالروز شهادت بزرگ‌مرد عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی است که تا آخرین لحظه حیات خود دست از رسالت خطیر اطلاع رسانی برنداشت و در نهایت در این راه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

برخود لازم می‌دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به‌ویژه شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، عکاسان، مدیران رسانه‌ها، فعالان حوزه اطلاع رسانی تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی را برای شما عزیزان خواستارم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1431029

مهمترین اخبار ایران و جهان: