نیوز سیتی!
23 آذر 1401 - 17:43

فرمانده گردان های قسام: عهد بسته ایم که راه شهدا را ادامه دهیم

فرمانده کل گردان های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد: عهد بسته ایم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در این راه هیچ بازگشتی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب، «محمد ضیف» فرمانده کل گردان های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در اظهاراتی به مناسبت سی و پنجمین سالگرد تأسیس این جنبش در شهر غزه عنوان کرد: عهد بسته ایم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در این راه هیچ بازگشتی وجود نخواهد داشت.

فرمانده کل گردان های قسام خطاب به دشمن گفت: ای بیگانگان در سرزمین ما، اجداد شما با گرایش ها و تفکرات صهیونیستی خبیث خود از نابودی ملت ما و از بین بردن هویتمان ناتوان بودند.

وی افزود: امروز شما ناتوان تر و ترسوتر از آن هستید که آنچه اجداد شما در تحقق آن شکست خوردند را محقق کنید، نابودی سرانجام شماست و این وعده خداوند است و بدون تردید محقق خواهد شد، وعده ما و شما مسجد الاقصی پس از آزادی و پاکسازی آن از لوث اشغالگران خواهد بود.

محمد ضیف در پایان خطاب به ملت فلسطین گفت: در سنگری واحد و زیر پرچم واحد متحد و برای هدفی واحد، که همان آزادسازی اراضی فلسطین است، متحد شوید.

همچنین اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز چهارشنبه، در مراسم سی و پنجمین سالگرد تأسیس این جنبش در غزه با اشاره به مجاهدت‌ها و فداکاری‌های مقاومت فلسطین به ویژه در عملیات سیف القدس (شمشیر قدس) تاکید کرد: پایداری و مقاومت افسانه‌ای غزهِ سرافراز را به مردم خود تبریک می‌گوئیم، غزه‌ای که همچنان روی خط آتش قرار داشته و دستانش روی ماشه است، غزه‌ای که در انتظار خیزش و قیام بزرگ علیه اشغالگران است تا آنها را از سراسر سرزمین مقدس فلسطین بیرون براند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 911029

مهمترین اخبار ایران و جهان: