نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 10:30

نیروی زمینی نوسازی اماکن پادگانی و مسکونی را آغاز کرده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نوسازی را در ابعاد مختلف نیروی زمینی آغاز کرده و به زدودن کهنگی از چهره اماکن پادگانی و مسکونی نزاجا پرداخته ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در آئین افتتاح منازل سازمانی این نیرو که به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان در تهران و سراسر کشور برگزار شد، با اشاره به خدمات و فعالیت‌های معاونت مهندسی نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: معاونت نیروی زمینی ارتش با هدایت معاونت مهندسی و معاونت آماد و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح ۲۳ هزار واحد مسکونی سازمانی را جهت ساخت برنامه ریزی و مصوب کرده است و تا به امروز حدود ۱۵ هزار واحد زیر بار ساخت رفته که از ۱۰ درصد تا ۱۰۰ ساخته و تحویل داده شدند.

وی افزود: تاکنون ۵ هزار و ۲۳ واحد به افتتاح شده و مابقی در طول ماه‌های آینده ساخته و تحویل نیروها داده می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه برای تهاتر نیاز به ایجاد سند و تغییر کاربری اراضی را داریم افزود: تاکنون در این رابطه اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و این روند ادامه دارد.

امیر حیدری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه ارتش را نو کنید، افزود: ما نوسازی را در ابعاد مختلف نیروی زمینی آغاز کرده و به زدودن کهنگی از چهره اماکن پادگانی و مسکونی نزاجا پرداخته‌ایم.

وی تصریح کرد تاکنون ساخت ۱۷ پادگان را در دستور کار قرار داده و آغاز کرده‌ایم که تعداد ۴ پادگان ساخته و مابقی در حال ساخت هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: همچنین ۱۱ بیمارستان را بازسازی کامل کرده‌ایم و در دوران کرونا نیز ۷ بیمارستان ۶۰ تختخوابی با تضمین ۱۵ سال ماندگاری ساخته و در اختیار وزارت بهداشت قرار دادیم.

وی ادامه داد: نیروی زمینی در نواحی غربی مرزهای کشور اماکن پادگانی مستحکم و مجهزی را برای کارکنان مرزی ساخته است. در مرزهای شرقی کشور احداثاتی داشته ایم و بهترین سنگرها و پایگاه‌های مرزی را ساختیم و همچنین روند ساخت اماکن پادگانی ادامه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 919273

مهمترین اخبار ایران و جهان: