نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 00:55

کارگروه توسعه ورزش قهرمانی در خارگ تشکیل شود

بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: کارگروه توسعه ورزش قهرمانی در این جزیره تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده عصر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ با داشتن ظرفیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری سرآمد ورزش در سطح استان است.

وی افزود: در گذشته ورزشکاران این جزیره مقام‌های فراوانی در سطح کشور کسب کرده‌اند و ورزشکاران جزیره نام‌آورانی بی‌بدیل در سطح کشور بشمار می‌روند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: در ابتدای حضور خود نیز به صراحت اعلام کردم که صدای ورزش خارگ باید شنیده شود و با وجود امکانات بسیار خوبی که در جزیره برای ورزشکاران در رشته‌های مختلف وجود دارد باید ورزش در این جزیره به صورت حرفه‌ای دنبال شود.

دشتی زاده خاطرنشان کرد: ورزشکاران خارگی در رشته‌های مختلف ورزشی از استعدادهای مطلوبی برخوردار هستند که در همین راستا باید مسئولان ورزش استان نیز به این افراد توجه بیشتری داشته باشند.

وی گفت: باید کارگروهی برای توسعه ورزش قهرمانی در این جزیره تشکیل شود و یقیناً با تجهیز زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری موجود تکرار قهرمانی‌های گذشته دور از دسترس نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مراسم از خدمات میلاد محمدی تقدیر به عمل آمد و طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، سمیه گیوی به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان خارگ منصوب شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 905329

مهمترین اخبار ایران و جهان: