نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 18:49

نتانیاهو پس از رجزخوانی ها به توافق ترسیم مرزها اذعان کرد

معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی پس از رجزخوانی های بیهود و تو خالی به توافق ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و این رژیم اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل النشره، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی پس از رجزخوانی های بیهوده و تو خالی به توافق ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و این رژیم اذعان کرد.

وی تاکید کرد: رژیم غاصب صهیونیستی فقط به دلیل شکست‌ خوردن های متعدد مستبد شده است و ما امروز شاهدیم که امروز به خاطر این شکست ها، از مقاومت حساب می‌ برد.

شیخ نعیم قاسم درباره اظهارات اخیر بنیامین نتانیاهو در مصاحبه با شبکه العربیه درباره توافق ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی تاکید کرد: نتانیاهو سردسته تندروها پس از رجز خوانی های پوشالی ‌اش به پذیرش توافق ترسیم مرزهای دریایی اذعان کرد و این باید برای دیگران درس عبرت باشد.

نتانیاهو درباره توافق ترسیم مرزهای دریایی گفته بود که توافق مذکور که با میانجیگری آمریکا منعقد شده است را انکار نخواهد کرد، در حالی که پیشتر ضمن تهدید به لغو توافق، گفته بود که این به معنای تسلیم شدن تل آویو در برابر حزب الله است.

پیش از این شیخ علی دعموش نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرده بود که مقاومت امروز از هر زمان دیگری قوی تر است و به برکت مقاومت و معادلات آن و خون شهدای مقاومت و آمادگی رزمندگان آن، لبنان دستاوردهایی بزرگی را محقق ساخته است و رژیم صهیونیستی توانایی لغو توافق ترسیم مرزهای دریایی را ندارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 916373

مهمترین اخبار ایران و جهان: