نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 11:56

۳۵۰ هزار نفر در مسابقات ورزشی شهدای دانش آموز کرمان شرکت کردند

کرمان - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان از شرکت ۳۵۰ هزار دانش آموز دختر در مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای یادواره شهدای دانش آموز شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن منوچهری نژاد در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان گفت: بیش از ۳۵۰ هزار دانش آموز استان کرمان در مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای یادواره شهدای دانش آموز مدارس دخترانه زینبیه و ثارالله شرکت می‌کنند.

منوچهری نژاد گفت: طرح‌های «پاک، نشاط، شهید خرازی و شهید سلیمانی» به همت همه مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان در حال برگزاری است.

وی از تأمین اعتبار لازم برای برگزاری مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای، طرح شنا (ویژه پایه سوم ابتدایی)، مسابقات ورزشی فرهنگیان در سطح شهرستان‌ها و مناطق خبر داد و تاکید کرد: مدیران مدارس باید نسبت به برگزاری مسابقات برای ایجاد شور و نشاط در مدرسه اقدام کنند و فعالیت‌ها را به برگزاری مراسم آغازین محدود نکنند.

بر پایه این گزارش، گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان در سالن شهید مهدوی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان در حال برگزاری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 924429

مهمترین اخبار ایران و جهان: