نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 14:04

توزیع ۵۰ هزار بسته ویژه شب یلدا میان نیازمندان البرزی

کرج- مسئول سازمان بسیج سازندگی البرز از توزیع ۵۰ هزار بسته شامل میوه شب فصل، تنقلات، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، هر یک به ارزش ۵۰۰ هزار تومان میان نیازمندان خبر داد.

سرهنگ پاسدار مهران طیران در حاشیه بیست و پنجمین مرحله از رزمایش‌های مواسات و همدلی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این رزمایش که به مناسبت شب یلدا اجرا می‌شود، از ۲۸ آذر آغاز شده و تا فردا ۳۰ آذر ادامه دارد.

وی از توزیع ۵۰ هزار بسته شامل میوه شب فصل، تنقلات، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، هر یک به ارزش ۵۰۰ هزار تومان میان نیازمندان استان البرز خبر داد و بیان کرد: از این تعداد، ۵۰۰ بسته در سطح کمالشهر توزیع می‌شود. تفاوت این مرحله از رزمایش‌های مواسات با مراحل قبل این است که در این دوره، بسته‌ها به صورت بومی و محلی تهیه و توزیع می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: در مراحل گذشته، بسته‌ها به صورت متمرکز خریداری و برای استان ارسال می‌شد و ما آنها را میان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج توزیع می‌کردیم اما در این رزمایش، خود حوزه‌ها و پایگاه‌ها بر اساس اقلیم مناطق، نیازها را احصا کردند و اقلام از خرده فروشی‌های همان محلات تهیه شد.

طیران بیان کرد: در صورتی که این مرحله با زحمات فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و همچنین مساجد به نحو احسن و با موفقیت اجرا شود، تلاش می‌کنیم از این پس رزمایش‌های مواسات و همدلی را به این سمت و سو ببریم و به این شیوه اجرا کنیم که هر محله بر اساس توان، اقلیم و ظرفیت خود، این اقدام خیرانه و مومنانه را رقم بزند.

وی ضمن قدردانی از همه کسانی که در این کار خیر سهیم شدند، مطرح کرد: امید است خداوند اجر این افراد را هم محفوظ و هم افزون بدارد؛ ما به داشتن چنین سرمایه‌هایی در استان البرز افتخار می‌کنیم. خیرین و نیروهای جهادی و بسیجی همواره در همه عرصه‌ها از جمله مسائل اجتماعی، بحران‌های طبیعی، امنیت و رزمایش‌های کمک مومنانه پیشگام و پیشران هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: این سازمان برنامه‌های خاص و ویژگی‌ای را در حوزه‌های محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال در دستور کار خود قرار داده است؛ زمانی که ظرفیت‌های موجود در کنار یکدیگر قرار گیرند و توان آنها در هم ضرب شود، بی شک اتفاقات خوبی در سطح استان رقم خواهد خورد.

شایان ذکر است این رزمایش به همت قرارگاه جهادی شهید حججی حوزه ۴۱۷ مقاومت بسیج کمالشهر و حوزه ۴۱۸ مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در کمالشهر برگزار شد

منبع: مهر
شناسه خبر: 922273

مهمترین اخبار ایران و جهان: