نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 12:49

اهدای ۲ دستگاه بیهوشی به بیمارستان فاطمی اردبیل توسط خیرین سلامت

اردبیل - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: خانواده مرحوم دکتر حسن برزگرجلالی ۲ دستگاه بیهوشی را به بیمارستان فاطمی اردبیل اهدا کردند.

علی محمدیان اردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دستگاه گلایدوسکوپ و ویدئولارنگوسکوپ ریجید توسط خانواده زنده یاد دکتر حسن برزگر جلالی با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به بیمارستان فاطمی اهدا شد..

وی خاطرنشان کرد: زنده یاد دکتر حسن برزگرجلالی از جراحان پیشکسوت و نامی استان و بیمارستان فاطمی بودند که در طول حیات خود، چه در عرصه پزشکی و چه در کارهای خیرخواهانه، منشأ خیر و برکت برای استان و بیماران نیازمند شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به اینکه خانواده این فرهیخته خیر ادامه دهنده اقدامات خداپسندانه این بزرگمرد جراحی استان هستند، تصریح کرد: ۲ دستگاه گلایدوسکوپ و ویدئولارنگوسکوپ ریجید به ارزش بیش از ۴۵۰ میلیون تومان توسط خانواده مرحوم دکتر حسن برزگرجلالی به این بیمارستان اهدا شد..

محمدیان اردی افزود: این تجهیزات در بیهوشی‌های مشکل دار با عوارض کمتر، لوله گذاری داخل تراشه از طریق دهان در بیمارانی که دچار مشکلات راه هوایی هستند، در جراحی‌های خاص در بخش‌های اتاق عمل و مراقبت‌های ویژه و همچنین برای آموزش دانشجویان کاربرد دارد..

وی ادامه داد: در این مراسم از خانواده زنده یاد دکتر حسن برزگرجلالی توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تجلیل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 922029

مهمترین اخبار ایران و جهان: