نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 09:50

۲۰ هزار بسته معیشتی در استان سمنان توزیع می‌شود

سمنان- دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان با بیان اینکه بیست و نهمین مرحله رزمایش مواسات همزمان با شب یلدا در استان برگزار می‌شود، گفت: در این راستا ۲۰ هزار بسته معیشتی توزیع خواهد شد.

مهدی کاشفی در گفتگو با خبرنگار مهر، از اجرای بیست و نهمین مرحله رزمایش مواسات همزمان با شب یلدا در استان سمنان خبر داد و تاکید کرد: در این مرحله ۲۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و محروم توسط گروه‌های بسیج توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها به همت سپاه و بسیج در استان سمنان تأمین شده است، تاکید کرد: قرار است از امروز این بسته‌ها با محوریت مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج بین نیازمندان توزیع شود.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان با بیان اینکه نشست هماهنگی اجرای بیست و نهمین مرحله رزمایش مواسات همزمان با شب یلدا در استان برگزار و تمهیدات لازم نیز اندیشیده شده است، ابراز کرد: تاکنون بیش‌از ۵۱۸ میلیارد تومان خدمات در رزمایش مواسات ارائه شده است.

کاشفی با بیان اینکه تاکنون مجموعاً در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه ۱۷۵ هزار بسته معیشتی شامل برنج، روغن، شکر، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، گوشت و… بین نیازمندان استان سمنان توزیع شده است، بیان کرد: توزیع یک هزار و ۷۲۰ بسته جهیزیه بین نوعروسان نیازمند از دیگر اقداماتی بوده که در مواسات و همدلی مومنانه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در جریان مواسات استان سمنان زمینه آزادی ۱۶۶ زندانی جرایم غیر عمدی نیز مهیا شده است، ابراز کرد: قربانی هفت هزار و ۲۰۰ رأس دام و توزیع گوشت آن بین نیازمندان از دیگر اقدامات قرارگاه محرومیت زدایی در قالب طرح مواسات و کمک‌های مومنانه بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 921373

مهمترین اخبار ایران و جهان: