نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 08:08

استاندار کرمانشاه: مرز خسروی را برای خروج انتخاب کنید

استاندار کرمانشاه گفت: زائرانی که هنوز برای خروج تصمیم‌گیری نکرده‌اند می‌توانند با آرامش و خیال راحت مرز خسروی را به عنوان نقطه تشرف خود به عتبات عالیات انتخاب و به سهولت از کشور خارج شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تمامی امکانات در مرز خسروی مهیا شده و تردد جمعیت زائران در این پایانه مرزی با سهولت و آرامش در حال انجام است.

وی ادامه داد: با وجود جمعیت زیاد با توجه به امکانات فراهم شده، تردد زائران به سهولت انجام می‌شود، زائران اربیعن در آن سوی مرز در خاک عراق به وسیله اتوبوس‌های مستقر، می‌توانند به شهرهای زیارتی سامرا، کاظمین، نجف و کربلای معلی منتقل شوند. 

استاندار کرمانشاه گفت: برای تسهیل به خدمت‌رسانی بهتر به زائران، هماهنگی‌های روزانه‌ای با مقامات مختلف عراقی در سطوح مختلف داریم برخی از این هماهنگی‌ها توسط وزیر کشور برای سهولت در تردد اتفاق افتاد مواردی هم توسط گفت‌وگوهایی با استاندار دیالی و حشد الشعبی صورت می‌گیرد.

وی با توجه به فعالیت ۲۴ ساعته شدن مرز خسروی به زائران توصیه کرد ساعت خنک روز را برای حرکت انتخاب کنند و افزود: زائرانی که هنوز برای خروج تصمیم‌گیری نکرده‌اند می‌توانند با آرامش و خیال راحت مرز خسروی را به عنوان نقطه تشرف خود به عتبات عالیات انتخاب و به سهولت از کشور خارج شوند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1474429

مهمترین اخبار ایران و جهان: