نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 10:16

تمرکز توریسم سلامت در استان‌های مرزی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه باید توریسم سلامت در استان‌های مرزی متمرکز شود گفت: بهره‌برداری از ۶۰ هزار تخت و ۲۵۰ پروژه در کشور در دست اقدام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان بهروز رحیمی در آیین افتتاح رادیوتراپی مرکز جامع سرطان با بیان اینکه سرمایه‌های انسانی بزرگی در استان است اظهار کرد: موضوعات نظام سلامت و برنامه‌های دانشگاه را پیگیری می‌کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه امیدآفرینی نیاز مبرهن امروز جامعه است و باید از هر فرصتی برای پمپاژ امید به جامعه بهره‌مند شویم افزود: برخی کارها به اسم شاید کوچک باشد اما در اثرگذاری ارزشمند است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بهره‌برداری از ۶۰ هزار تخت و ۲۵۰ پروژه در کشور در دست اقدام است یادآور شد: آغاز کردن پروژه مرکز جامع سرطان در ابتدا با ۸۰۰ متر مجوز گرفت اما امروز در ۲۶ هزار متر مربع توسعه یافته پس رویا و خلاقیت را نباید کوچک ببینیم و از اتفاقات نهراسیم.

رحیمی با بیان اینکه در حوزه سلامت راضی نیستیم گفت: رهبر معظم انقلاب امسال در فرمایشات خود بر حوزه سلامت به ویژه توسعه بیمارستان‌ها تاکید کردند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۷۰۰ تخت باید به مجموعه استان و ۲۵ هزار متر به فضای آموزشی اضافه شود، به ویژه که سیاست وزارت بهداشت این است که بیماری از استان به پایتخت نرود و بعد توریسم سلامت در استان‌های مرزی متمرکز شود، این ظرفیت باید در استان‌های مرزی فراهم شود.

 پایان پیام/89026

منبع: فارس
شناسه خبر: 1474729

مهمترین اخبار ایران و جهان: