نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 22:33

تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی و رسوبی در پارکینگ های مازندران

ساری- رئیس کل دادگستری استان مازندران خواستار تعیین تکلیف سریع وسایل نقلیه توقیفی و رسوبی در پارکینگ‌های نگهداری خودروهای تصادفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدصادق اکبری در بازدید از چند پارکینگ وسایل نقلیه تصادفی افزود: خودروها و موتورسیکلت‌های موجود در این پارکینگ‌ها، جز اموال مردم هستند و مسئولان ذیربط به عنوان امین مردم باید از این اموال مراقبت و حفاظت کنند.

وی با انتقاد از وضعیت نگهداری وسایل نقلیه توقیفی و رسوبی موجود در پارکینگ‌های تصادفات استان گفت: این گونه جایگاه‌ها به هیچ وجه شایسته نگهداری اموال مردم نیست و باید در اسرع وقت و پس از طی مراحل قانونی نسبت به تخلیه این وسایل نقلیه از پارکینگ‌های مذکور اقدام شود.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری تاکید کرد: در کمترین زمان ممکن با همکاری و تعامل نیروی انتظامی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و دیگر دستگاه‌های ذیربط باید نسبت به اخذ استعلامات لازم، برگزاری مزایده و نهایتاً تخلیه کامل این پارکینگ‌ها اقدام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به لزوم حفظ حقوق شهروندی و حقوق عامه، جلوگیری از انباشت وسایل نقلیه توقیفی، امری ضروری است که باید مد نظر ویژه قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران، معاون پیشگیری از وقوع جرم استان مازندران، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان مازندران، رئیس پلیس آگاهی استان و رئیس پلیس راهور استان مازندران نیز در این بازدید رئیس کل دادگستری استان مازندران را همراهی کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1474129

مهمترین اخبار ایران و جهان: