نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 21:04

موج بازگشت زائران به کشور آغاز شده است /بازگشت بیش از ۲۵هزار زائر

کرمانشاه- دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه با اشاره به بازگشت بیش از ۲۵ هزار زائر در ۲۴ساعت گذشته از مرز خسروی، گفت: موج بازگشت زائران به کشور آغاز شده است.

علی شعبانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ستاد اربعین استان کرمانشاه پیش بینی‌ها را برای برگشت زوار انجام داده و مواکب خدمت رسان در مسیر برگشت فعال خواهند بود.

وی افزود: عزیمت مردم و عزاداران اباعبدالله الحسین علیه السلام باشور و هیجان و با ایمنی و سلامت به سمت کربلا در جریان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس آمارهای دریافتی موج بازگشت زائرین به کشور آغاز شده و در روز گذشته قریب به ۲۵ هزار نفر به کشور مراجعه کرده و بر اساس پیش بینی‌ها این آمار امروز نیز افزایشی خواهد بود.

وی ادامه داد: از زوار عزیز خواهشمندیم که زیارت خود را مختصر انجام داده و مدت حضور خود در عراق را کاهش دهند و هرچه سریع‌تر به کشور برگردند.

شعبانی خاطرنشان کرد: پیش بینی برای برگشت زوار به کشور انجام شده و موکب ها فعال خواهند بود ضمن اینکه موکب امام رضا (ع) در مرز منذریه تا ۵ روز بعد از اربعین دایر بوده و به زوار خدمات ارائه خواهد داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1479329

مهمترین اخبار ایران و جهان: