نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 16:25

اقدام جدید وزیر افراط‌گرای صهیونیست علیه اسرای فلسطینی

وزیر امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی دستوری دیگر با هدف افزایش فشارها بر اسرای فلسطینی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع عبری امروز از دستور جدید «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی به سازمان زندان‌های این رژیم خبر دادند.

بنابراین گزارش، وزیر افراط گرای کابینه نتانیاهو که در گذشته دستورات متعددی در راستای افزایش فشارها بر اسرای فلسطینی داده، این بار ملاقات با اسرای فلسطینی را نیز کاهش داده است.

براساس، این دستور جدید ملاقات با اسرای فلسطینی اهل کرانه باختری که دارای پرونده امنیتی هستند، از یک بار در هر ماه به یک بار در هر دو ماه تغییر پیدا می‌کند.

بن گویر به سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی دستور داده که این تصمیم را از روز یکشنبه هفته آینده اجرایی کنند.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اخیرا نیز طی دستوری به سازمان زندان‌ها اعلام کرده بود فلسطینیانی که به اتهام پرتاب سنگ یا بطری‌های آتش‌زا به سمت صهیونیست‌ها بازداشت شده‌اند، حتی اگر در نتیجه آن به کسی هم آسیبی وارد نشده باشد، از آزادی زودهنگام محروم خواهند بود.

این در حالی است که سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به شاباک خواستار آزادی زودهنگام این دسته از فلسطینیان برای جلوگیری از شلوغی بیش از حد زندان‌ها شده بود.

بن گویر در گذشته نیز دستوراتی در زمینه تشدید فشارها بر اسرای فلسطینی صادر کرده بود که با واکنش گسترده فلسطینیان و همچنین اعتصاب اسرای فلسطینی در زندان‌ها همراه شده بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1480129

مهمترین اخبار ایران و جهان: