نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 19:48

همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۱۵۰ برنامه در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود

فرماندار اردبیل از اجرای بیش از 150 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید محمد اعتماد اعجازی شامگاه امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای والامقام وهفته دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۱۵۰ برنامه درشهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس هم در اردییل برگزار می‌شود و رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در این نمایشگاه تداعی می‌شود.

فرماندار اردبیل بیان کرد: دیدار وتجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و غبارروبی مزار شهدا و برگزاری نشست‌های روشنفکری و رژه نیروهای مسلح از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس است و فضاسازی شهر هم با محوریت دفاع مقدس انجام می‌شود.

اعتماد اعجازی از برگزاری مسابقات ورزشی بامحوریت هفته دفاع مقدس درشهرستان اردبیل خبرداد و گفت:همایش پیاده‌روی هم دراین هفته برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اساسی دربرنامه‌های هفته دفاع مقدس تبیین و انتقال فرهنگ دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان به نسل امروزی به ویژه نوجوانان وجوانان ودانشجویان است که باید در این راستا با رویکردها و برنامه‌های جدید و تاثیرگذار این امر محقق شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1497073

مهمترین اخبار ایران و جهان: