نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 15:57

اضافه شدن ۳ حوزه انتخابی در آران و بیدگل برای انتخابات اسفندماه

کاشان - فرماندار آران و بیدگل گفت: سه حوزه انتخابی به مجموعه حوزه‌های انتخابی شهرستان آران و بیدگل برای انتخابات اسفندماه امسال اضافه شده است.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از مردمی‌ترین نظام‌های دنیا است، اظهار داشت: کشورهای غربی و اروپایی در حالی ادعای مردمی بودن می‌کنند که در جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون به طور متوسط هر سال یک انتخابات برگزار شده است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس در اسفندماه امسال ابراز داشت: فرمانداری به عنوان مجری انتخابات تمام تلاش خود را برای هر چه باشکوه‌تر شدن انتخابات انجام می‌دهد.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به اینکه این شهرستان یکی از مناطقی در ایران است که درصد شرکت کنندگان در انتخابات میانگین خوبی دارد، تصریح کرد: برای انتخابات امسال در شهرستان آران و بیدگل سه حوزه انتخاباتی به حوزه‌های قبلی اضافه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان آران و بیدگل برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات پیش رو کمیته اجرایی انتخابات ایجاد شده است، گفت: یکی از کارگروه‌های موجود کمیته مشارکت‌های مردمی است تا آسیب‌های موجود را شناسایی کند.

رضایی با بیان اینکه کمیته‌های اجرایی و کارگروه‌های مربوطه در انتخابات بر اساس نص قانون باید رعایت بی طرفی را کامل انجام دهند، تاکید کرد: امیدواریم در انتخابات پیش رو با حضور پرشور مردم دین خود را به انقلاب و شهدا ادا کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1475429

مهمترین اخبار ایران و جهان: