نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 14:08

دوره آموزش مقدماتی مربی‌گری کانون مساجد در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل-مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: اولین دوره آموزش مقدماتی مربی‌گری و رهبری گروه‌های سرود کانون‌های مساجد با عنوان «هوای تازه» در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۷ شهریور ماه اولین دوره مقدماتی آموزش مربی‌گری و رهبری گروه‌های سرود کانون‌های مساجد با عنوان «هوای تازه» در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این دوره آموزشی اساتید برتر کشوری به ارائه مطالب مربوط به رهبری گروه‌های سرود خواهند پرداخت، گفت: این دوره آموزشی با هدف تقویت رهبری و هدایت گروه‌های سرود و استفاده از پتانسیل‌های خوب نوجوانان و جوانان در رشته هنری سرود است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۲۷ گروه سرود بچه‌های مسجد در سطح استان اردبیل شکل گرفته که با اجرای برنامه‌های هنری تلاش دارند تا با ایجاد محتوای مناسب زمینه‌های شور و نشاط را در سطح جامعه افزایش دهند.

آمون افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره می‌توانند با شماره ۰۴۵۳۳۳۳۸۲۸۴ داخلی ۱۳ تماس حاصل کنند.

وی همچنین به اجرای اعضای گروه سرود کانون مساجد استان در کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان با عنوان سرود «از چالدران تا شلمچه» اشاره کرد و گفت: گروه‌های سرود متشکل از نوجوانان و جوانان بوده که اصلی‌ترین قشر انتقال دهنده فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده هستند و توانمندی خوبی برای اجرای سرود در برنامه‌های مختلفی استانی و کشوری را دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1492873

مهمترین اخبار ایران و جهان: