نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 12:05

۵۳ کاروان پیاده مردمی از غرب خراسان به سمت مشهد حرکت کردند

سبزوار ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سبزوار گفت: همزمان با دهه آخر ماه صفر ۵۳ کاروان پیاده مردمی ثبت‌نام شده از شهرستان‌های سبزوار، خوشاب، داورزن و ششتمد به سمت مشهدالرضا (ع) حرکت کردند.

مهدی برغمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به صدور مجوز ۵۳ کاروان پیاده مردمی برای پیاده روی دهه آخر ماه صفر به سمت مشهد الرضا (ع) توسط این اداره اظهار کرد: حرکت کاروان‌های پیاده از شهرستان‌های غرب خراسان رضوی به سمت مشهد الرضا (ع) به صورت پیاده آغاز شده و تمهیدات لازم برای ایمنی زائران اندیشیده شده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سبزوار با اشاره به جمعیت ۳۰ تا ۵۰۰ نفره کاروان‌های ثبت‌نام شده افزود: برخی از کاروان‌های پیاده‌روی حرکت خودشان را از روستا و شهر خودشان آغاز کرده ولی اکثراً با سفر به نیشابور از این شهر به سمت مشهد الرضا (ع) به صورت پیاده حرکت می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کلاس‌های توجیهی برای مدیران و مسئولان کاروان‌های پیاده‌روی در مشهد افزود: جهت رعایت ایمنی سفر و ایمنی زائران پیاده و حفظ سلامت آن‌ها، رعایت بهداشت تغذیه، ایمنی تردد در جاده‌ها و برخی مسائل امنیتی کلاس‌های توجیهی قبل از حرکت این کاروان‌ها توسط جمعیت خدمت‌گذاران امام رضا (ع) در مشهد برگزار و توضیحات لازم برای این افراد بیان شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1492673

مهمترین اخبار ایران و جهان: