نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 23:16

سمنان آماده پذیرایی از ۵ میلیون زائر رضوی می‌شود

سمنان- فرماندار سمنان با بیان اینکه پیش بینی می‌شود که پنج میلیون زائر رضوی در ایام شهادت امام رضا(ع) از شهرستان عبور کند، گفت: آماده پذیرایی از این زائران هستیم.

محمد بهرامی در حاشیه ستاد تسهیل خدمات سفر شهرستان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از اتخاذ تدابیر و تصمیمات لازم برای ارائه خدمات در دهه پایانی ماه صفر خبر داد و ابراز کرد: پیش بینی می‌شود پنج میلیون زائر در این ایام از سمنان عبور کند.

وی از آمادگی برای پذیرایی زائران رضوی در این شهرستان خبر داد و گفت: پنج موکب در مسیر تردد زائران برای خدمت رسانی آماده شده است.

فرماندار سمنان با بیان اینکه این موکب ها در پارک سیمرغ، پارک سوکان، پارک کومش، راه آهن، چاشتخوران آماده میزبانی زائران خواهد بود، گفت: تمهیدات لازم برای ارائه خدمات بین‌راهی و جاده‌ای، ایمنی، نیز تدبیر شده است.

بهرامی از تدابیر امنیتی، بهداشتی، اسکان و سایر خدمات لازم به مسافران و زائران از جمله تأمین و توزیع کالاهای ضروری مورد نیاز به مثابه اقدامات یاد شده در شهرستان سمنان یاد کرد و گفت: ظرفیت‌سازی برای تأمین اقامت، کشیک واحدهای خدمات تخصصی، عمومی و فرهنگی از جمله اقدامات پیش بینی شده است.

وی از ارائه خدمات مختلفی مانند کشیک واحدهای نانوایی، داروخانه‌ها، نظافت پارک‌ها، اطلاع رسانی مطلوب خدمات، تأمین روشنایی پارک‌ها، مراکز جایگاه‌های سوخت نیز خبر داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1493673

مهمترین اخبار ایران و جهان: