نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 12:33

پست‌های خالی را با کار جهادی جبران می‌کنیم

اردبیل- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: پست‌های خالی زیادی در کمیته امداد استان اردبیل وجود دارد که باید با کار جهادی این خلأ را جبران کنیم.

علیرضا حسین نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در مرکز استان ما با ۱۴ پست خالی روبرو هستیم و این پست‌های خالی در شهرستان‌ها نیز بیشتر احساس می‌شود که برای جبران کمبود نیروی انسانی در ادارات کمیته امداد باید نیروهای حاضر بتوانند جبران مافات کنند.

وی به برگزاری جشن عاطفه‌ها در هفته آخر شهریورماه اشاره و خاطرنشان کرد: جشن عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی و جشن نیکوکاری در آغاز سال نو از برنامه‌های مناسبتی باسابقه کمیته امداد است که امسال نیز تلاش می‌کنیم در برگزاری هر دو جشن از ظرفیت خیرین و کمک‌های مردمی بیشتر بهره بگیریم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ضرورت تأمین نیازمندی دانش آموزان بی بضاعت را در آغاز سال تحصیلی یادآور شد و بیان کرد: امیدواریم با شناسایی خانواده‌های نیازمند اقلام تحصیلی دانش‌آموزان تا اول مهرماه تهیه و در اختیار آنها قرار گیرد.

حسین نژاد گفت: با همکاری معاونت مشارکت و فرهنگی در هفته آینده بهتر است نیازمندی ۱۶ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد احصاء شده و متناسب با هر شهرستان و جذب و جلب کمک‌های مردمی و خیرین و مساعدت مراکز نیکوکاری بتوانیم بسته‌های تحصیلی مناسبی را تهیه و در اختیار آنها قرار دهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1489729

مهمترین اخبار ایران و جهان: