نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 08:42

بیش از ۲ هزار مسکن مهر در کرمانشاه برای اتمام باقی‌مانده است

سرپرست ادره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: بالغ بر ۲ هزار واحد مسکن مهر در استان باقی مانده است که تلاش می‌کنیم در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رامین الماسی سرپرست ادره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، در پی افتتاح ۳ هزار و ۶۴۸ واحد مسکونی در استان همزمان با سراسر کشور (افتتاح یک‌هزار واحد مسکونی) از تکمیل مراحل ساخت معابر و غیره خبر داد.

وی گفت: از ۳ هزار و ۶۴۹ از واحد مذکور،  یک‌هزار و ۴۷ واحد پروژه‌ مسکن مهر، یک‌هزار و ۳۰۰ واحد روستایی، ۶۹۹ واحد در بافت فرسوده و ۶۰۲ واحد به صورت خود مالک به بهره‌برداری رسید.

سرپرست ادره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: واحدهای مساکن مهر در پروژه‌های لشکر ۸۱ زرهی، تلاش، ناجا و پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان‌های هرسین و کرند بود که با توجه به نیاز در هر پروژه‌ای، آسفالت معابر و همچنین در بعضی نقاط، ساخت دیوار حائل آن در دستور کار قرار گرفته و در حال اجراست.

وی تصریح کرد: علاوه بر افتتاح یک‌ هزار و  ۴۷ واحد پروژه‌ مسکن مهر، بالغ بر ۲ هزار واحد دیگر از پروژه‌های مسکن مهر باقی مانده که پیش‌بینی می‌شود در دهه فجر ۱۴۰۲ امسال به بهره‌برداری برسد و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1484129

مهمترین اخبار ایران و جهان: